2014. március 22., szombat

Megérkezet a trailer.

Sziasztok manók.:)
Nem új rész,de a jó hír már elkezdtem.Ujjongást és tapsot kérek ezért.:D
Viszont srácok nekem most itt lesz a mai nap(szombat),a vasárnap és a hétfő délelőtt és esti délután.Igen nem megyek hétfőn iskolában,mert fogszabályzós nénike vár engem.:( Tatai vár is vár,de már mióta.
Jó mindegy téma.
Ma egyedül vagyok itthon.Anyum 16 óráig dolgozik és apukám meg Osztrákoknál van így egyedül vagyok,mert a nővérem is saját házukba pihen.Lábadozik.
Én egyedül itthon ülők és dolgoztam.
Megcsináltam a blog trailerét.
Nagy taps.
Köszönöm szépen,de igazából már régebb óta meg akartam csinálni csak most jött meg a szerkesztő programom.:D
 
Tetszik? Boldog vagyok.
Utálod? Utállak.
Véleményt kérek milyen lett.
Laura H.
xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése