2013. augusztus 24., szombat

Chapter 2.

Hát ez a nap is eljött egész este azon agyaltam,hogy mondjam el Bellának,hogy még se tudok menni,mert elígérkeztem a golfozni,de istenem ki ígérkezik el golfozni azt se tudom mi az utálom a sport ahogy a One Directiont.Minek kell nekik a városba jönni pont Bella szülinapján amúgy is soha ne jöjjenek ide nem vagyok rájuk kíváncsi.
-Kicsim itt van Bella felengedjem?-kiabálta anya istenem ennyire nem ismer mindig azt mondom,hogy igen ma azt hiszem minden felidegesít
-Igen.-mondtam rekedten hátha mondom hátha beveszik,hogy beteg lettem
-Szia mit veszel fel?-jött be ugrálva
-Ööö.....Bella nem érzem maga valami fényesen.
-Hazudsz.-hogy a francba jön rá ilyen gyorsan,de nem adom fel
-Nem Bella tényleg nagyon rosszul vagyok.-mondtam rekedten kérlek istenem vegye be
-Jess már sok éve barátnőm vagy nem tudsz átvágni.
-Jól van na egy próbált megért.-duzzogtam
-Na mit veszel fel?-kérdezte izgatottan
-A pizsamát.
-Haha,de vicces na,de komolyan.-utálom a komolyságot
-Komolyan mondom,hogy pizsibe megyek.
-Jess.-kiáltott rám ohh már kezd dühös lenni ez vicces lesz
-Bella.
-Jess komolyan,ha nem akarsz jönni mond meg.-oké nem akarok menni boldog vagy,de ezt csak nem mondhatom neki szülinapján
-Bella nem akarok menni bocsi.-mondtam és amikor ezt kimondtam ő csak kiszivárgott a szobából
A legrosszabb barátnő vagyok még egy estét se bírok ki és pont a szülinapján veszünk össze,mert kikellet nyitnom azt a nagy lepcses számat.Valahogy ki kell engesztelnem.Leültem az ágyamra és gondolkoztam amikor egyszer csak a földre néztem és ott volt az egyik jegy.Tudod mit kell tenned Jess tudom nehéz,de Belláért teszed meg.Felvettem a földről a jegyet és  az asztalra tettem és utána kinyitottam az ajtót szerencsémre mindig akkor járkál a bátyám amikor nyitva az ajtó.
-Hé állj meg.-állítottam meg
-Mi van?
-Egy miért csak akkor jössz el az ajtóm mellette amikor nyitva van?
-Nem csak akkor.-tagadta,de most ez nem érdekel
-Jó mindegy sajnos nem tudok menni golfozni azért,mert azt se tudom mi az és azért,mert utálom a sportot.-mondtam és csaptam rá az ajtót
-Jó.-kiabálta be
Ez elintézve most készülődjünk az estére nem veszek fel valami csini ruhát nekem elég egy cső nadrág,egy fehér top és rá a kedvenc piros dzsekim.A hajam összefogtam kicsit ki sminkeltem maga,de nem olyan láthatóra.Amire mindennel végeztem meg fogtam a táskám amibe beraktam a telefonom meg a többi egyebeket ami egy lánynak kell.Felhúztam a cipőm és indultam.
-Szia anyu majd jövők.-kiabáltam neki és léptem ki a házból
Beültem a kocsimba bedugtam a kulcsot és irány hova is?Na akkor gyorsan kotorásszuk elő a jegyet,hogy megtudjam hova kell menni.Megnéztem vissza raktam és elindultam remélem Bella megbocsájt hát csak megfog hisz eljöttem a koncertre.Odaértem,de sehol nem találtam parkolót.
-Oké Jess ne légy ideges találsz egyet csak légy nyugodt.-motyogtam magamba
-Ohh menj már te lassú állat!-kiabáltam az előttem lévőnek és egy hangos duda szóval
Visszanézett és tényleg egy állat egy nagy állat ül a volán mögött,de nem kritizálom,mert senki nem tökéletes.Megláttam egy parkolót a sok többi hülye nem vette észre,de én gyorsan beparkoltam és amikor látták,hogy találtam egyet mindenki úgy nézett rám mintha  elloptam volna valamit ami igaz.
-Hé kislány itt nem parkolhat.-ohh miért tesznek tönkre
-Miért?
-Ez a mozgáskorlátozottaknak van.-én is az vagyok csak agyilag az nem számít?
-Sajnálom biztosúr csak tudja ma van a barátnőm szülinapja és One Direction koncert van és sietnem kell és nem találtam mást.-persze Jess azt hiszed az önsajnáltatás jó ötlet
-One Direction.-kiabálta el magát
-Igen.-mondtam mintha nem nézném hülyének
-Egye fene elnézem magának,ha hozz nekem Nialltól egy autogramot.-kérte ilyet is ritkán látni
-Természetesen.-mondtam és írta a címét és én mentem
Ezt is megúsztam azt hiszi ez a idióta,hogy még oda is megyek hozzájuk,ha odamennék akkor mind az  5 fiút elsőnek jól pofán vágnám.Igen lányok én nem vagyok oda értük,de ezt már az elején is elmondtam.Amíg össze-vissza gondoltam magamba mindent addigra oda is értem és csak nem meg is álltam,mert akkora sor állt.
-Én ide még be se jutok.-mondtam hangosan
Beálltam a sorba mint a többi Directioner és úgy látom ezek felkészültek,mert vagy tettől-talpig úgy vannak öltözve. Egyszer csak egy fekete hajú lányt látok meg a sorba kicsit az elején.Jobban végig néztem és úgy hátulról nézve tiszta Bella ő az vagy csak álmodok?Előre megyek megnézem.
-Utat sürgős dolgom akadt.-mondtam az előttem lévő üres fejünknek
-Hé várd ki sorod.-mondta mindegyik ugyanazt
-Kivártam.-mondtam nem érdekelt hangon
Ennyi üres fejet egy helyen komolyan azt hiszem szaporodnak.Csak mentem át mindenki mindegyik rám kiabált vagy csak annyit mondtak,hogy "Hé." hát én erre semmit se mondtam csak mentem a fejem vagy az eszem után.
-Bella.-fordítottam meg a fekete hajú csajt
-Mit keresel itt Jess?-tényleg ő volt és nem erre vártam
-Eljöttem,mert szülinapod van.
-Ohh Jess ez olyan kedves.-mondta és ölelt meg
Már szorította belőlem ki a szuszt muszáj volt közbe szólnom nem akarok még 19 éves fejjel meghalni.
-Oké,oké elég.
-Jaj bocs,de annyira örülök neked.-és majd nem megint megölelt,de nem
-Boldog szülinapot.
-Köszönöm ez a legszebb szülinapom.
-Na és mit kaptál?-amint ezt megkérdeztem elkezdet össze-vissza hadarni mindent hát Jess ezt nem kellet volna megkérdezned
Addig beszélt,beszélt amikor egyszer elhallgatott vajon miért?Egy megjöttek a fiúk mindenki úgy nézte őket mint az isteneket kivéve én.A sor elejére kerültünk és én inkább adtam a jegyeket a pénztárosnak.
-......,és a koncert jegyeket.-fejezte be és elkezdte nézni a fiúkat
Még a jegy pénztáros ember is nézte őket adtam neki oda jegyem erre nem figyelt.Miért vannak ennyire odaértük?Mi jó bennük,mert szerintem semmi.Sőt még direkt húzták az agyam,mert megálltak fotózkodni és autogramot osztani és már azt kívántam,hogy húzzanak már be.Amikor odajött hozzám az egyik gondolom látta,hogy ideges vagyok.
-Szia mi a baj?-kérdezte az a göndör hajú,ha nem lett volna ott senki tuti lekiabáltam volna a fejét
-Semmi csak húzzál már be.-válaszoltam flegmán
-Oh várod a koncertet.-csak mosolygott
-Nem várom sőt itt se akarok lenni.-mondtam és fordultam el
-Srácok itt egy rajongó aki nem szeret minket.-remek még a barátait is rám küldi ez életem legrosszabb napja
-Kopjatok már le.-minden üres fejű lány csak nézett rám
-Ez a csaj harapós.-mondta az a fekete hajú nem tudom én kicsoda
-Igen harapok szóval jobban teszitek,hogy bementek.
-Oké,oké várunk a koncert után hátul.-mondták és mentek be mekkora arcuk van biztos,hogy nem megyek hátra
-Jess hátra megyünk.-mondta mosolyogva Bella hátra megyünk én csak bólintottam mégis hátra megyek végülés a szülinapja csak túlélem valahogy

4 megjegyzés: