2013. augusztus 21., szerda

Prológus

Ti el tudjátok képzelni,hogy valaki nem bírja a One Direction-t?
Én eltudom,mert én szépen mondva utálom őket minden róluk szól más sztárokat már leszarják.Jó tudom ez az én véleményem meg is tartom magamnak,mert pont a legjobb barátnőm is egy nagy Directioner.Úgy-e tudjátok,hogy néha min szoktam kiakadni?
Hát azon,hogy állandóan róluk beszél,de szeretem,mert kiskorunk óta együtt vagyunk jobban rosszba,de néha az agyamra megy.
Az a jó benne,hogy ha látja rajtam,hogy nagyon unom magam abbahagyja a róluk beszélést,de komolyan minden idióta tini lány rájuk kattant kivétel én.
Vajon,ha sikerül a barátnőmnek egyszer elráncigálnia egy koncertjükre?
Vajon utána teljesül az álma és megszeretem őket?
Vajon megváltozik a koncert után az életem?
Sok kérdés,de válasz nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése