2014. május 5., hétfő

Chapter 11.

Ahol elkezdődött ott folytatódott még mindig ültem az ágyam szélén amíg Louis szorongatta a kezem.Szerintem már ujj perceket is tört viszont egyikünk se szólalt fel egyszer sem pedig már 10 perc biztos eltelhetett.Vagy nem? Hisz még lentről mély horkolások voltak szóval vagy sokáig alszanak vagy még 10 perc se telt el.De miért nem szólal fel?
-Remek.-szólaltam fel kicsit hangosan.
-Mi remek?-nézett rám Louis a gyönyörű kék szemeivel.
-Magam se tudom.-vontam vállat most tuti hülyének néz.
-Az jó.-mosolyodott el.
-Amúgy az ott lent... az mi?-mutattam a kezünkre dadogva.
-Minek látszik?-kérdezte és rögtön elhúzta.
-Most már semminek,de előbb....-csuklott el a szavam az utolsó szó kimondásánál.
-Előbb? Mi előbb?-kérdezte értetlenül.Ez most azt akarja beadni,hogy nem fogta a kezem? Barom.
-Fogtad a kezem idióta!-álltam talpra.
-Dehogyis.-rázta a fejét.
-Louis kit akarsz átverni?-néztem vele szembe és láttam a szemébe valami aggasztja.De mi?
-Jó megfogtam a kezed,de csak azért,mert...-csuklott el most az ő szava az én szívem meg megállt.
-Mert?-kérdeztem vissza.
-Mert a barátod szeretnék lenni nem a pasid,hanem csak a barátod.-sütötte le a szemeit.
-Én is szívesen ismerlek meg jobban,de tud a legjobb barátnőm Bella te csak sima barát lehetsz.-mosolyodtam el.
-Nekem megfelel.-mosolygott vissza.
Megakartam ölelni,mert mosolyt csalt az arcomra és,mert jó fej,de nem bírtam megtenni.Nem bírtam megtenni,mert még nem voltam biztos benne,hogy Louis csak tényleg a barátom akar lenni,mert a szeme nem ezt árulta el.A szeme teljesen más mondott fél valamit bevallani,de majd ezt kiderítem.Eddig Louis volt az a fiú akivel jobban megismerhettem igaz még nem tudok sokat,de már nem tapogatózom sötétségbe.Már csak négy van vagyis csak kettő,mert Niallt megismertem Bella által és Harryt meg megismertem az üzenettel nekem az mindent leírt.Még Zaynel és Liamel nem sikerült beszélgetnem,de hamarosan beszélgethetek velük is.
Hirtelen amire feleszméltem az erős gondolkodásomba azon kapom magam,hogy Louis magához húzott egy ölelésre.Elsőnek a kéz most meg ez.Ez mi? Jó én is megakartam ölelni,de barátságból mondjuk lehet ő is annak szánta ahogy a kéz fogást is csak nem hiszek a lehetőbe.Minden okkal történik szóval ennek is van oka és ne akarja beadni csak az a oka,hogy barátok lettünk,mert nem vagyok hülye.Ő lehet igen,de én nem én egy érett,felelőség tudó 18 éves lány vagyok és nem fogom neki elhinni,hogy ez barátságból jött ölelés,mert ilyen nincs tudom,hogy több van ennél.Tudom.Érzem.Érzem az illatán.Látom a szemén és látom a tettein.Szóval Louis Tomlinson bukta van.
Elhúzódott és csak végig mért én csak dermedtem álltam előttem szótlanul amíg egyszer csak közelebb akart hozzám lépni csak aztán kifutott a szobámból.Utána szeretem volna menni,de megbénult a testem a hirtelen jött ölelése miatt nem bírtam mozdulni csak álltam ott,mint egy fa.Bár még a fák is többet mozognak,mint én most ebbe a pillanatba.Aztán hirtelen ledőltem az ágyamra és a plafont kezdtem el nézni,de csak a szemem járt ide-oda a végtagjaim teljesen lebénultak.

-Jess - szólt be egy erős mély férfi hang.-Minden rendben?
Az ajtó felé néztem és Liam Payne-l találom magam szembe.Csak némán rázom a fejem amíg ő beljebb lép és leül mellém az ágyra ahol nem rég Louis ült és fogta a kezem.
-Mi a baj?-kérdezte.
Nem válaszoltam nem bírtam megszólalni hirtelen,mintha a hangszálaim nem lettek volna a helyén amikor kinyílt a szám nem jött ki hang vagy csak nem tudtam mit mondani.Ez nekem sok.
-Kérlek mond el megbízhatsz bennem.-kérlelt tovább.
Nagyot sóhajtottam és próbáltam összeszedni a gondolataim amit ki kellene mondanom valakinek,mert ha nem mondom ki akkor belül teljesen összetörök.Egy utolsó nagy sóhaj hagyta el a torkom és belekezdtem mondani valómba.
-Louis a baj.-mondtam.Nem tudtam sokat mondani,de ha felkelt akkor minden bizonnyal Louis-ra és sejtheti.
-Mi történt?-tette kezét a vállamra.
-Beszélgettünk a barátom szeretni lenni,de csak a barátom megfogta a kezem és magához húzott egy ölelésre és elviharzott,de előtte mást szeretet vol...-hirtelen elcsuklott a szavam az utolsó szavaimnak nem szabadott volna kijönnie.
-Mit akart?-kérdezte.Ebből már csak szarul jövök ki.
-Úgy közeledett felém,mintha megakarna csókolni.-hajtom le a fejem.
-Ez miért baj?-kérdezte felemelve a fejem.
-Harry megcsókolt gondolom tudod és most Louis.-sóhajtok fel.
-Tudok arról,de ha a szívedre kéne hallgatni kit súgna?-kérdezi egy nagy mosollyal.
-Ha a szívemre kéne hallgatnom? Egyiket se,mert Louis-nak barátnője van és Harry iránt nem érzek semmit csak barátságot.-mondtam.
-És,ha Louis-nak nem lenne Eleanor?-kérdezi vissza.
Erre magam se tudom a választ.Nem tudom fogalmam sincs mi lenne akkor.
-Nem tudom,ha jobban ismerném.
-Itt az idő ismerd meg!-mondta Liam.
-Azt szeretném,de nem csak Louis-t szeretném,hanem mindegyikőtöket.-mondtam mosolyogva.
-Kaptál egy fejbe ütést is?-kérdezte nevetve.
-Lehetséges.-vonok vállat mosolyogva.
-Hülye lány.-mosolygott.
-Okoska.-vigyorgok rá.
Magához húzott,de ez az ölelés más volt,mint az előbbi.Liam úgy ölelt meg,mint a bátyám vagy épp a legjobb barátom érzelem nélkül.Én visszaöleltem és olyan érzés volt,mintha Liam a bátyám lenne,mintha ő mindenbe segítene nekem,ha valami van.
Liam Payne olyan,mint a bátyám.
-Köszi,hogy segítesz mindenben - húzódtam el.-Lefokozlak testvér pozícióba.
-Olyan vagy nekem,mint a húgom - mosolygott.-És milyen volt a film?
A film ami miatt ez mind történt ami miatt megváltozott a véleményem.Újra a film téma.
-Az igazat elmondhatom neked?-kérdeztem.
-Azt akarom hallani.-kuncogott.
-Okés,de senkinek egy szót se - mondtam ő csak biccentett.-Fantasztikus volt imádtam az elejétől végéig a film megváltoztatta a véleményem rólatok és ezért akarlak titeket jobban megismerni,de erről senkinek egy szót se.
-Ennek örülök és megértem miért nem mondod el senkinek.-mondta.
-Ha választanom kéne közted és a bátyám közt téged választanálak te jobb bátyó vagy.-mosolyogtam rá.
-Mindig akartam egy húgit.-mosolygott.
Így összegezve Liam olyan,mint a bátyám szóval a bátyó pozícióba esett.Harold csak a barát pozícióba eshet és még maradt két ember.Zayn és Niall velük még beszélgetnem kell muszáj megismernem őket is.Igen Louist kihagytam,de őt csak azért,mert nem tudom semmilyen pozícióba sorolni vele még van egy befejezetlen ügyem.

1 megjegyzés: