2014. május 31., szombat

Chapter 12.

Sziasztok drágáim!<3
Látjátok direkt szülinapomkor teszem ki eme részt nektek.:D 
A történet végén közérdekű közlemény!
Jó olvasást!
Laura H.
xxx

*Annabella szemszöge*
Egy hónap telt el azóta,hogy Niall-t a pasimat vagyis szerintem a pasimat műtötték.Mondhatni már jobban van,de 24 órás felügyelet tartom,hogy minden rendben legyen és,mert szeretek vele lenni.Bár most már csak sántikál,de arra is néha-néha rátesz egy lapáttal szóval már mondhatni azt is,hogy tökéletesen rendben jött.
Egy hónap telt el azóta is,hogy a One Direction fiúkkal összebarátkoztunk aminek én felettébb örülök,mert imádom a fiúkat,de egyre jobban megismertem őket és igazi idióták egytől egyig.Jess is kezdi megkedvelni őket és kezd jó kapcsolatot ápolni mindegyik fiúval,és a fiúk nagyon is kedvelik ők.Egyszer megkérdezném őt,hogy mi lett volna,ha nem viszem el arra a koncertre? Hát szerintem még mindig szidná őket úgyhogy nem is ismeri őket.Bár én is szidtam oktalanul olyan sztárokat akiket Jess szeretet,de hát mindenki szerintem.Nincs olyan ember aki nem szeretne valakit oktalanul.
-Bell!-sikított a fülembe Louis.
-Halott vagy!-ugrottam fel.
-Megbeszélés van te meg elmolyoltál magadba.-oktatott ki.
Teljesen igaza van megbeszélést tartunk,mert Jess szülinapja lesz,és egy nagy meglepetés bulit rendezünk neki amit utál.
-Jól van na.-nyújtottam rá a nyelvem,és beleültem a barátom ölébe.
-Na akkor,hogy lesz?-kérdezte a göndör hajú akibe fülig szerelmes voltam.Voltam.
-Te és Louis elviszitek valahova,és addig Zayn és Niall megveszik a kaját én meg Liam díszítünk.-magyaráztam el nekik.
-Miért te és Liam díszítettek?-kérdezte Zayn.
-Mert mi vagyunk a két felelősség tudó,és Niall ért a kajákhoz.-mondtam,és mindenki szaporán bólogatót.
-Akkor ez megtárgyalva?-kérdezte a göndör barátunk.
-Igen.-dőltem Niall mellkasára, és ő csak egy puszit nyomott a homlokomra amitől elmosolyodtam.
Mindenki folytatta a maga kis dolgát én meg ültem Niall ölébe,és hallgattam szapora szív verését amibe belepirultam mindig,hogy ilyen érzelmeket váltok ki belőle.Sose gondoltam volna,hogy egyszer itt fogok ülni Niall Horan ölébe akibe teljesen belebolondultam.
Felnéztem rá és megfogta ajkaimat a kezével és az övéihez tapasztotta.Csókunk édes volt,mint a méz és lágy volt,mint az olvadt fagyi.
Csókunkat Louis szakította félbe,hogy leült a kanapéra és kapcsolgatni kezdte a tévét mindig a legrosszabb pillanatba jön be.Általában mindig levegő hiány vett véget a csókunknak,de mostanság Louis.
-Nem zavarunk?-törtem meg csend.
-Most,hogy kérded igazából zavar a csók csatátok amíg én akció filmet szeretnék nézni.-villantott ránk.
-Tomlinson csúnyán játszol!-szólt közbe Niall.
-Horan testvérem tudok én olyanokat amiket jobb,ha nem tud senki.-mosolygott huncutul Louis.
-Louis kitűnnél a nappaliból?-tereltem a témát.
-Nappali mindenkié ott van Horan szobája.-válaszolt Louis.
-Köszi.-vágtam hozzá durcásan,és felálltunk a kanapéról.
Felfelé mentünk az emeletre összekulcsolt kezekkel,és mellesleg mosolyogva egymásra bár durcáskodtam Louis-sal,hogy kitűrt minket a nappaliból viszont örültem,hogy kettesbe lehetek szerelmemmel.Szóval végül is nem igazán haragszom Louis-ra sőt még most okos is volt.
Beértünk a szobájába és egyből a szája az én számhoz tapadt nem ellenkezdtem,hanem visszacsókoltam egyből.Imádom érezni a csókjait olyan édes.
-Szeretlek.-mondta egyenesen a számba.
Visszaakartam mondani,hogy én is,de inkább helyette vadul beletúrtam szőke gubancába ettől ő is felmordult.Belenyúlt a pólóm alá,és a hátamat masszírozta kezeivel amitől én ellágyultam és ekkor hirtelen egy lendülettel lehúzta rólam a pólóm.És rájöttem mi fog történni.
-Niall - tőlem el magamtól.-Nekem ez még nem megy!
Felvettem a földről a pólóm,és magamra húztam én még nem szeretnék vele lefeküdni még nem és ezt Ő is nagyon jól tudja csak most kicsit túlzásba mentünk.
-Bocsi elfelejtettem.-jött oda hozzám,és megölelt.
Ölelés utána elhúzódtunk,és újra megcsókolt,de most már nem ment messzire így tudom,hogy szeret és elfogadja.Ez a csók most bocsánat kérő csók volt na én ezt szeretem benne,hogy ilyen édesen kér bocsánatot.Amikor levegő hiány miatt elhúzódtunk mélyen a szemébe néztem,és rá mosolyogtam.
-Bocsánat kérés elfogadva.-öleltem át a derekát.
-Szeretlek mindennél jobban,és várok amíg kell.-puszilta meg a fejem búbját.
-Köszönöm.-néztem fel rá.
Imádom ezt a szőke ír fiút,hogy ilyen türelmes és,hogy ennyire szeret,mert én is így érzek iránta én is tudnák várni,ha Ő nem akarná.Életem legjobb napja volt amikor összejöttünk,mert azóta velem van és nem érzem magam egyedül.
Ölelésünket Liam szakította félbe.
-Jól van gerle pár cukik vagytok,de mindjárt jön Jess.-mosolygott ránk Liam.
-Tényleg mi van,ha nem megy el Louis-al és Harry-vel?-kérdezte Niall.
-Muszáj lesz olyan ajánlatot ajánlanak fel neki,hogy nemet nem fog tudni mondani.-mosolyogtam rájuk,és drámaian kimentem a szobából le a nappaliba.
A nappaliba már mindenki ült a kanapén várva,hogy Jess bármelyik pillanatba befuthat és hazudnunk kell a szülinapja miatt.
-Ezt ajánljátok fel Jess-nek.-nyomtam Louis kezébe három jegyet.
-Ez mi?-kérdezte a göndörke.
-Bokszmeccs?-kérdezte Louis.
-Imádja sose mondana ennek nemet.-mondtam.
-Én csak akkor megyek el,ha Jess nem öl meg,mert eltudom képzelni,hogy meccs közepén rájön az öt perc és püfölni kezd valakit.-mondta Harry ami igaz is.Amikor elmentem vele egyik volt osztály társunkat kezdte el püfölni szerinte jogosan,mert csámcsogott.Mondjuk én se bírtam a srácot beképzelt köcsög volt,de akkor is leszedtem róla.
-Ez,hogy ne következzen be vigyetek valami puha püfölő valamit és ne szóljatok a meccs közbe hozzá,és megússzátok.-mondtam biztatóan.
-Harry puha.-mosolygott Louis.
-Louis,ha engem ver meg utána én verlek meg téged.-nézett rá fenyegetően Harry.
-Jól van na majd kitalálunk valamit.-mondta Louis védekezően.
-Most kanyarodik az ajtóhoz!-ugrott Zayn el az ablakból.
Mindenki egyből leült a helyére és elkezdtük nézni a tévét én Niall ölébe ültem,és néztem a gyönyörű szemeibe.A fiúk meg próbálták hitelesen előadni,hogy tévét néznek néha egy-egy pillanatba még fel is nevetek.Ügyesen betanítottam őket.
-Képzeljétek mi történt - nyílt az ajtó,és be is vágódott Jess az ajtón aztán becsapta. -Egy idióta vad barom megvette az utolsó jegyeket a bokszmeccsre.
Itt mindenki rám nézett én meg csak elmosolyodtam.
-Szóval idén kihagyod?-álltam fel megölelni legjobb barátnőm.
-A fenéket már egy millió helyre belógtam simán belógok oda is.- mondta Jess dühösen,és leült a Babzsák fotelbe.Én meg direkt felálltam,hogy öleljen meg azt meg sem ölel egyszer megölöm.
-Kifognak dobni.-ültem vissza Niall ölébe.
-És mehetünk a sittre érted.-mosolygott Zayn az egy személyes fotelbe.
-Malik ne most,mert most képes lennék véresre verni valakit - nézett fenyegetően Zayn-re. - Hát,ha meghamisítom a jegyet akkor nem,de véletlen nem te vetted meg nekem szülinapomra a jegyet?
-Én nem vettem neked semmit idén mondtad nem akarod megünnepelni így se buli és se ajándék nincs.-mondtam bosszantóan neki.
-Oh a fenébe.-dühöngött tovább.
-Hé Henderson van egy jó hírünk - kezdett bele Harry.
-Ha nem az a jó hír,hogy élve elássátok magatokat akkor nem érdekel.-nyújtotta rá a nyelvét Jess.
-Oh akkor te nem jössz a bokszmeccsre?-vette elő Louis a három jegyet.
-Honnan van Tomlinson?-csillantak fel Jess szemei.
-Imádjuk a bokszot.-ölelte át Harry a nyakánál Louis-t.
-És kié a harmadik?-kérdezte Jess reménykedve.
-Azé aki nem kívánja a legjobb barátom a föld alá.-mondta mosolyogva Louis.
-Ajh tudjátok,hogy szeretlek titeket.-ölelte át Jess a fiúkat.
-Boldog elő szülinapot!-mondta egyszerre Louis és Harry.
-Ezer hálám nektek fiúk.-mondta Jess mosolyogva.
-Akkor holnap nem lesztek itthon?-kérdeztem tőlük.
-Nem.-mondták hárman egyszerre.
Jess eltávolítása pipa,és innen már minden menni fog a terv szerint remélem sőt nem remélem,hanem tudom a kaja és a díszítés senki nem tudja elrontani kivéve,ha korábban jönnek haza a fiúk Jess-el,de ez teljességgel lehetetlen,mert négyig tart a meccs és négykor már mindennel kész leszünk.Fejben pacsi magamnak.
A nap további részébe tévét néztük amikor hirtelen Niall hasa korogni kezdett,és elmentünk vacsorázni a meccs miatt Jess a kanapén alszik.
-Srácok vacsora utána nem megyünk ki focizni?-kérdezte Jess teleszájal.
-Jess tele a pofád!-szóltam rá.
-Én benne vagyok.-mondta Louis hát ki más a bandába Ő a nagy focista gyermek.
-Az ír manót is írjátok fel.-mondta Niall.
-Zayn,Liam,Harry?-kérdezte Jess a többiektől.
-Ha nem rúgsz tökön.-jelentette ki Harry.
-Nem ígérek semmit.-mosolyodott el Jess.
-Ördög - mondta Harry. - Benne vagyok amúgy!
-Ahogy én is,de tisztességes játszma.-mondta Liam.
-Mint mindig.-kuncogott fel Jess.
-Ha a hajammal nem csinálsz semmit Jess akkor benne vagyok.-mondta Zayn figyelmeztetően nézve Jess-re.
-Megígérem Malik.-mondta Jess mosolyogva,de blöffölt,mint Harry tökön rúgásánál.
-Ebbe a fociba én is beszállok.-mondtam amikor mindenki elkezdett nevetni.
-Drágám te nem vagy jó focista.-simította  meg az arcom Niall.
-Borzalmas vagy.-mondta Louis.
-Sajnos Bells,de igaz van Louis-nak.-mondta Jess,és mindenki szaporán bólogatót.
-De még megtanulhatok én legalább,de Jess örökké nem fog megtanulni csókolózni.-mondtam,de aztán meg is bántam.
-Bella!-kiabált rám Jess.
-Te kezdted!-álltam fel.
-Az igazat mondtam.-állt fel Jess is.
-Ahogy én is.-motyogtam.
-De ez senkire nem tartozik - ordította Jess. - Azt meg mindenki tudja,hogy nem tudsz focizni!
-Jól van na,de te mindenbe jó vagy és mást nem tudtam mondani amibe rossz vagy.-mondtam a földet finanszírozva.
-Tudod te mennyi mindenben vagyok rossz te vagy az aki mindenhez ért ezért is akartam rád hasonlítani,mert te mindenbe jó vagy én meg egy elcseszett senki vagyok!-kiabálta,és felfutott az emeletre.
Ezt elszúrtam,és azt kell mondjam igaza van nem lett volna szabad kimondanom,hogy nem tud csókolózni,mert ezt ő kérte meg,hogy soha senkinek ne mondjam el,és pocsék barátnő voltam,mert elmondtam.
-Ezt elcseszted,de rohadtul.-mondta Louis,és ment felfelé Jess után szerintem.
-Tudom!-roggyantam le a földre.


*Jessica szemszöge*
Lehet nekem se kellet volna elmondanom,hogy nem tud focizni,de mindenki tudta és Bella minden másba tökéletes én meg csak sportból vagyok jó.És ezt nem vártam tőle,hogy pont ő fogja elmondani ezt sőt soha nem akartam elmondani senkinek,hogy nem tudok csókolózni.Akartam vagyis próbáltam már megcsókolni valakit,de sose tudtam,hogy kell és amikor mindig megakartam próbálni ott buktam le,hogy nem tudok csókolózni.
Amikor Harry csókolt meg egy hónappal ezelőtt az volt az első csókom ott is csak a szája tapadt az én számra én nem tudtam semmit csinálni,mert nem tudtam mit kell.És tuti,hogy Harry is magába azt gondolja milyen szarul csináltam sőt semmit se csináltam azért toltam el magamtól és ezért nem szeretnék Louis-al kettesbe maradni,mert ha Ő is megpróbál megcsókolni ő is rájött volna és Ő is kinevetne bár Harry nem nevetett ki a szemembe,de talán azért nincs velem kettesbe,mert rossz ötlet volt az,hogy egy ilyen lányt megcsókolt.
-Jól vagy?-kukucskált be az ajtón egy fej.
-Menj el!-kiabáltam,és hanyatt vettem magam az ágyon.
-Bocsi,de ez az én szobám.-belépett aztán be is csukta az ajtót.
-Akkor gyere,és kussolj!-dünnyögtem.
-Nem szeretnél beszélgetni?-éreztem,hogy leült az ágyra.
-Szerinted?-sóhajtottam egy nagyot.-Nem!
-Szerintem jól csókolsz.-dőlt hátra a az ágyra,és felém mosolygott.
-Ezt te honnan veszed?-kérdeztem tőle,és éreztem,hogy az arcomon újabb könny források keletkeznek.
-Igazad van nem tudom,de Harry barátom mondta,hogy jól csókolsz - mondta mosolyogva.-És őszintén bevallva én is kipróbálnám azt a híres Jessica csókot amit Harry mesélt.
-Szóval megcsókolnál?-tornáztam fel magam ahogy ő is.Egy mással szembe ültünk,és próbáltam leolvasni az arcáról a választ,de semmi.
-Hát igen,de nem szeretnék úgy járni,mint Harry én akkor szeretnélek megcsókolni amikor tudom,hogy te is szeretnéd.-mondta Louis közbe a földet finanszírozva.
-Okos fiú.-paskoltam meg a vállát,és rá mosolyogtam.
Képtelen voltam felfogni Louis szavait csak annyit fogtam fel belőle,hogy megakar csókolni ez nekem sok.Viszont édes tőle,hogy csak akkor szeretne megcsókolni amikor én is szeretném ez olyan édes.Louis Tomlinson annyira,de édes!
Állj ezt nem én mondtam.Kussolj el te kis hang a fejembe,mert még ebből bajok lesznek!
-És hidd el senki se tudd csókolózni - szólalt meg Louis. - Azt nem kell megtanulni azt csak úgy jön,és nincs olyan,hogy nem tudsz csókolózni igazából senki se tudd mindenki máshogy csókol ahogy tudd.
-Te,hogy csókolsz?-kérdeztem.
-Nem tudom senki se tudja magáról,hogy csókol ezért hisszük azt,hogy rosszul csókolunk azt nem is.-mondta mosolyogva.
-Bölcsességet reggeliztél ma?-kérdeztem kuncogva.
-Én mindig bölcs vagyok.-húzta ki magát.
-Még álmodba sem.-mondtam,és a hasába csaptam.
-Bagoly mondja verébnek,hogy nagy fejű - nyújtotta ki a nyelvét.-De amúgy ez rohadt fájt!
-Most bagollyá fokoztál le?-kérdeztem tőle nagy szemekkel.
-Magamat meg verébbé - kuncogott.-Ez tiszta fer játszma!
Louis már a puszta jelenlétével megtud nevetni,és most újra felvidított Ő ki tud húzni a szomorúságból.Várom már azt a holnapi boksz meccset eléggé érdekes lesz.
De valami itt nem hagy nyugodni az meg amit Louis mondott,hogy megakar csókolni.Amikor kimondta,hogy igen a szívem erősen kalapált,a tenyerem izzadt és a fejembe még mindig lüktetnek szavai.Mondjuk én is kíváncsi lennék arra a híres nevezetes Louis Tomlinson csókra. - Mondtam magamba egy kis hang egész kacéran.
Okés már kezdek megbolondulni.
-Gyere - állt fel és tartotta felém a kezét.-Valakivel beszélned kell.
-Kivel?-hezitáltam,de aztán megfogtam Louis kezét és felhúzott.
-A legjobb barátnőddel aki már halálra sírhatta magát.-mondta mélyen a szemeimbe,de nem tudtam rá koncentrálni.A kezeinket néztem még mindig fogta.
-Nem akarok vele beszélni.-ültem vissza az ágyra duzzogó pózba.
-Akarni a vécén kell - mondta egy elégedett vigyorral.-Jössz magadtól vagy drasztikus következményekhez kell folyamodnom?
-Drasztikus?-kérdeztem és a fejem oldalra billentettem.
-Te mondtad - mondta,és egyből felkapott.-Mehetünk!
Rugdalóztam,kapálóztam és már haraptam is,de egyik se vállt be Louis magabiztosan tartott a karjaiba mondjuk négy testvérre van és még plusz kettő volt hol gyakorolnia.
-Louis tegyél le!-haraptam bele a nyakába.
-Mi vagy te kutya,hogy harapdálsz?-tett le a lépcső előtt és megfogta a harapás nyomom helyét.
-Meg lehet.-mondtam,és futottam volna vissza a szobába,de elkapta a kezem.
Pár másodpercig csak néztünk egy más szemeibe közbe Louis szorongatta a karom.Ez a visszahúzás ijesztően emlékeztet a Harry-s esetre csak ott megcsókolt Harry vagyis ott épp mutattam a házunkat Harry-nek ő meg elkapott és megcsókolt.
Akkor is hasonlít,mert Harry is fogta a karom és ugyanott fogja Louis is a karom,de Ő nem csókol meg.Ő az engedélyemre vár,hogy megcsókolhasson.
-Idióták!-sípitott lentről a fekete hajú srác.
-Gördeszka pálya hajú!-sikított vissza Louis.
-Hajamról leszállhatsz.-fogta meg a haját és tovább állt.
Louis lesétált a lépcsőn és magával húzva engem is,mert még mindig fogta a karom.Amint leértem mindenki síri csendben ült a kanapén zene csatornát nézve.Tuti Liam kapcsolta oda.Egy vagyis két valaki hiányzott a kanapéról.A szőke ír manó és a legjobb barátnőm akik a konyhába ültek vagyis Bella feje Niall vállába fúródott.
-Helyet.-mondta Louis a többieknek,és helyett foglalt,de előtte elengedte kezem.
Várunk csak miért engedte el? Simán felfuthattok még a lépcsőn egy gyors mozdulattal,de aztán megláttam Zayn-t a lépcső alján figyelve engem,hogy nehogy felfussak.Bár amúgy se szándékoztam felfutni,ha már lejöttem akkor simítsuk el a gondokat.
Besétáltam a konyhába és Niall felém billentett,hogy üljek le nyugodtan.
-Drágám hívnak a fiúk mindjárt jövők.-tolta el magától Niall szerelmét.
-Én nem hallottam.-mondta Bella értetlenül.
Niall a srácok fel néztek figyelmeztetően,hogy sikítsák a nevét.
-Niall!-kiabálta mind a nagy fiú.
-Mindjárt jövők.-mondta,és már el is tűnt.
Én csak ültem Bella mögött,és meg sem szólaltam,de Bella sem lehet nem is tudja mögötte vagyok vagy csak nem szeretne rám nézni és nem szeretne beszélni velem.Ez hosszú időbe fog telni amíg végre egyikünk megszólal én nem merek megszólalni.Bella meg Bella.
Ültem,ültem és ültem Bella mögött,és néztem ki a fejemből és egyből Louis-ra gondoltam.Banyek!
-Bella fogadjunk nem tudsz megfordulni!-kiabált a nappaliból a göndörke én szúrós tekintettel mordultam rá.
-Miért ne tudnék - fordult meg.-Te?
-Én?-kérdeztem.
-Mit akarsz?-kérdezte.
-Bocsánatot kérni.-mondtam  a földet finanszírozva.
-Szemembe!-mordult rám.
-Bocsánat - néztem fel rá,és csak a szemébe mondtam.-Most boldog vagy?
-Nem - mondta.-Nem vagyok boldog,mert nem neked kéne bocsánatot kérned,hanem nekem te csak elmondtad őszintén,hogy nem tudok focizni én meg kiteregettem a titkod szóval bocsánat,mert szar barát vagy.
Az utolsó szavakat Bella már sírva mondta ki és én is majd nem elbőgtem magam Ő a legjobb barátnőm amiért ennyire ki tudja mutatni az érzéseit talán azért nézek rá ennyire föl.
-Nem vagy szar barát - tettem a kezem a vállára.-Te vagy a legjobb barátnőm örökké,és mindketten hibáztunk,de a múlté.
-Te sírsz?-kérdezte.
-Mi? Én? - kérdeztem gyorsan letörölve a szemem.-Bella tudod,hogy sose sírok.
-Igaz Jessica Henderson sose sír.-mosolyodott el.
-Az a te pályád.-mosolyogtam rá.
-Béke?-tette fel a kérdést Bella.
Én csak némán bólintottam mosolyogva,hogy igen béke.A fiúk egész végig minket néztek a tévé helyett szóval biztos új viccet űznek ebből a jelentből.Egyszer úgyis lenyakazom azt a öt idiótát!
Hirtelen arra eszméltem fel,hogy Bella szorongat és én vissza se öleltem,de azon nyomba úgy magamhoz öleltem,hogy mehet gerinc vizsgálatra.Bella szokása az ölelgetés,és ezt az egyet eltanultam tőle.Senki se választhat szét minket sőt ezer egy vitánk volt már szóval ez egy újabb vitánk nem nagy ügy a lényeg a lényegbe,hogy barátok maradtunk.



Na szóval arra a döntésre jutottam,hogy nem húzom tovább az időt.Igen 20.részesre terveztem ezt a blogot,de elment az ihlet semmit nem tudok már írni ide így nagy fájdalommal bejelentem,hogy 15.részes lesz a blog más néven még három rész lesz belőle,és vége.A 15.rész a vége lesz,de nyugalom az utolsó részt nyár elejére tervezem kitenni így még van bőven idő már teljesen meg van írva,hogy a következő részekbe mik lesznek.Sajnálom,de nem tudok többet írni ehhez a bloghoz már.:(

2 megjegyzés:

  1. Vége?:o Nemár:( Most találtam rá a blogodra, és egyszerűen imádtam. Sajnálom, hogy befejezed! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még három rész hátra van,de nem húzom már tovább az időt.Egyik legelső blogom itt blogspot-on szóval én is sajnálom,de nincs több ihlet és jobb is így talán így nem tűnik a végére sablonos maszlagnak.:)
      De ne búsulj még három rész van hátra az nem kevés még élvezhetted a blogomon az új részeket,de ha szeretnél csatlakozz a fb csoporthoz és értesülsz minden blogomról.:))

      Törlés