2014. június 30., hétfő

Chapter 13.

Sziasztok bogaraim.:)
Nem szeretnék most sokat írni,mert ha sokat írok akkor búcsú szöveg lesz és sírok,de azt még nem akarok.A 13.fejezet kipipálva,és a 14.fejezet is már majdnem be van fejezve így már szögezzük le már csak az utolsó van hátra.Szerintem ez a rész picit rövid lett,de még így is elfogadható szerintem.
Jó olvasást!

Laura H.xxxx



~Harry Styles szemszöge~
Be kell vallanom amikor Jess felszaladt az emeletre sírva,és Louis egyből utána iramodott én is felmentem persze azzal a szándékkal,hogy vécére kell mennem,de muszáj volt tudnom,hogy jól van-e.Amikor oda mentem Louis ajtójához egy résnyire kinyitottam úgy,hogy senki ne vegye észre,de épp beszélgettek így nem zavartam meg,de egy-két dolog megcsengette a fülem.Egy a lényeg,hogy a barátom meghülyült neki ott van Eleanor és Jessica-val flörtöl.Normális ez? Ha szerelmes Jessie-be akkor szakítson Eleanor-al,és jöjjön össze Jess-el,de nem vallj be,hogy totál oda van a lányért.És Jess is érez Louis iránt valamit szerintem,mert úgy nézz Louis-ra,mintha ő lenne a férje.
-Harold Edward Styles húzd ki a segged az ágyból - kiabálta egy női hang aki valószínű Jess. - Vagy szorongathatod a tökeidet örökké!
Kimásztam az ágyból,és azon nyomba megfogtam a fekete nadrágom és a szekrényemből kiválasztott felsőt,és behúzódtam a fürdőszobába.Bokszerembe alszom,és bokszer nélkül kelek ilyet valaki összetud még hozni? És a bokszerem az ágy mellette hever minden reggel miközben este le se vettem.Felhúztam a tegnap este felvett bokszerem,és felhúztam a nadrágom.Átbújtattam a fejem felett a tiszta pólóm,és beálltam a tükörbe.Megigazítottam rakoncátlan göndör fürtjeimet,és az arcom megmostam jég hideg vízzel.Még egy pillantást vettem magamra ami annyit jelent,hogy beletúrtam a rakoncátlan sörényembe és kisétáltam a fürdőszobából.
Amikor kiértem egy vendég fogadott.
-Miért vagy vizes? - kérdeztem mosolyogva.
-Jess leöntött hideg vízzel - duzzogott Louis.
-Kitalálom nem keltél ki az ágyból - kuncogtam fel ő pedig bólintott. - Engem a tökeimmel fenyegetett meg.
-Egy állat - motyogta,és kiment a szobámból egyenest a szobájába vette az irányt.
Így jár az aki nem kel ki az ágyból bár én is hasonlóan jártam volna,de valami azt súgja én rosszabbul jártam volna a tökeim még is létfontosság szervek.
Lebattyogtam a nappaliba ahol már Jess izgult a többiekbe őt figyelték mikor robban már ki magából.Remélem még itthon robban ki,mert a boksz meccsen nem lenne valami jó érzés nekem vagyis nekünk Louis-sal.
-Végre megjött a tökös - állt fel Jess.
-Neked is jó reggelt - mosolyogtam rá,de ő csak a szemeit forgatta. - Jó reggelt nektek is fiúk és Bella!
-Jó reggelt - mosolyogtak a többiek rám.
-Hol van már a Tomlinson? - kérdezte Jess idegesen.
-Mivel vizet öntöttél szegényre így most szépen megtörölközik,és átöltözik tudod még pizsamába volt - mondtam neki egy vállrándítással.
-És a jegyek hol vannak? - kérdezte.
-Louis-nál - mosolyogtam rá.
-Bakker akkor siessen már! - ült le Jessie bosszankodva.
Én is leültem az egyik fotelbe a többiek mellé,és mindannyian kivéve Jess összenéztünk,és nagyokat kuncogtunk a helyzeten.Ja meg persze utolsónak suttogva tisztáztuk a tervet.Amint rendeztük a tervet utóljára egyből mindenki mással foglalkozott én körül néztem,hogy mindenki mit csinál és a szokásos.Zayn és Liam kő-papír-ollózik,Niall és Bella enyeleg és Jess rágja már dühébe a vörös haját.Remek csapat ez!
-Mehetünk - futott le a fekete bárány,de a lépcső alján el is taknyolt.
Mindenki hangos nevetésbe derült fel.
-Béna úrfi menjünk - segítette talpra Louis-t Jess.
-Köszönöm Béna asszony - mosolygott rá Louis.
-Kis párocska menjünk - álltam fel én is,és mindenki rám meredt. - Rosszat mondtam?
-Nem vagyunk egy pár! - csattant fel Jess.
-Még az kéne nekem - húzta el a száját Louis.
-Menjünk! - viharzott ki Jess mi meg Louis-sal követtük.
Az én szép fekete Rang Rover-emmel mentünk ami annyit jelentett én vezetem,mert más a kocsimat nem vezetheti hiszen vadonatúj és ő a kicsikém.Jess beült az anyósülésre mellém,és Louis meg hátra Jess mögé.Vajon Louis miért nem mögém ült? Úgyis bevallod kis apám,hogy szereted.
Egész utón Jess lába remegett,és ha rátettem a kezem a lábára Louis szúrós pillantást vetett rám miközbe Jess csak a szemeit forgatta.Ez furcsa!
Amint megérkeztünk Jess kivillámlott a kocsiból,és az ajtót erősen becsapta.
-Vadonatúj kocsi nem éri csapkodni! - förmedtem rá.
-Styles kuss! - szólt rám Jess.
-A szívemet ne csapkod - mormoltam még egyszer neki.
-Jól van na - húzta el a 'na' szócskát.
-Mehetünk? - szólt közbe Louis.
-Nem Tomlinson még itt szeretnék ácsorogni miközben bent ütik egymást - forgatta meg a szemeit Jessie.
-Én is így gondoltam - villantott Louis egy ezer wattos mosolyt.
-Húzzunk innen! - indult meg Jess mi meg szaporán követük.Reménytelen követni a tempóját most.
Beálltunk a sorba,és ahogy közeledtünk a jegypénztárhoz Jess egyre idegesebb lett sőt már ugrált örömébe.Bezzeg amikor velünk találkozót nem volt ilyen ez nem fer! Louis odaadta a jegyeket a pénztárosnak Ő meg odaadta a karszalagokat.Jess megfogta nekem és Louis-nak a nyakát,és beljebb húzott minket olyan három testőr érzésem volt.
-Srácok ez egy igaz boksz meccs - mutatott körbe Jess.
-Érzem a szagokból ítélve - fogtam be az orrom,mert borzalmasan büdös volt.
-Sok izzadt pasi - mondta fintorogva Louis.
-Azt mondtátok szeretitek a bokszot - mondta Jess. - Vagy hazudtatótok?
Hazudtunk.Sose voltunk még boksz meccsen csak a tévébe láttuk,de szó szerint utáltuk még,ha lányok verekednének az még tetszenne,de sok izzadós pasi verekszik na az unalmas,de nem tehetünk mást a szülinapja miatt kötelező volt elhozni.
-Csak régen voltunk már,de szeretjük a bokszot - mondtam.
-Nagyon rég - helyesbített ki Louis.
-Értem - vonta meg a vállát Jess.
Leültünk a helyünkre szerencsére tökéletes helyünk volt mivel senki nem volt előttünk mi ültünk a legelső sorba.Jessie-nek tetszett a hely,de nekem és Louis-nak kevésbé tetszett,de egyszer kibírjuk,ha nem zúzodás nélkül,de élve.


~Jessica Henderson szemszöge~
Egész végig nevettem,tapsoltam,éljeneztem és ugráltam a fiúk meg néha-néha reagáltak arra ami történt.Viszont rendesek voltak,hogy elhoztak a szülinapomon és még kaját meg innit is vettek nekem ettől még jobban csípem őket.De abba tuti füllentettek,hogy szeretik a bokszot maximum a női bokszot szeretik,de már az elején a sok izzadt pasis megszólalás arra árulkodott,hogy csak miattam jöttek el és ez nagyon cuki tőlük.Egy valami viszont nem hagy zavarni az már pedig Bella,Liam,Niall és Zayn vajon ők mi a fenét csinálhatnak otthon? Ha bulit rendeznek fejbe lövöm magam bár Bella azt mondta többé nem rendezz nekem szülinapi bulit.
Már nem sokára vége a meccsnek,és nekem egyre jobban kell vécéznem az a kóla megtette a hatását.
-Srácok ki megyek a női helyiségbe - álltam fel.
-Megyek - ugrott fel Louis.
-Ez nagyon nem ér haver - húzta vissza Harry Louis-t.
-Vécére kell mennem - mosolygott Louis Harry-re.
-Akkor gyere - mondtam,és elindultunk.
Csendes,lassú léptekkel mentünk el a mosdókig egy kukkot nem szóltunk egymáshoz.
-Ott a férfi - mutattam oda.
-Á nekem nem kell csak így ki tudtam szabadulni a bűzből - mosolygott Louis.
-Okés én viszont megyek - mondtam,és be is léptem.
A mosdó iszonyatosan igénytelen volt.Gusztustalan! Álltam az ajtóba,és gondolkoztam aztán arra a megállapodásra jutottam,hogy kibírom hazáig,mert ez még nekem is sok.Szóval egyből ki iramodtam a mosdóból.
-Gyors vagy - mondta Louis.
-Fenéket csak tiszta gusztustalan a mosdó - ráztam meg a fejem.
-Boksz meccsen vagyunk csak nem királyi mosdókat vársz? - kuncogott fel Louis.
-Azt nem,de akkor is takaríthatnának - húztam el a számat.
-Most komolyan a mosdóról dumálunk? - nevetett fel Louis.
-Úgy látszik - nevettem el magam,és aztán tétováztam,de kimondtam. - Csókolj meg!
-Tessék? - kérdezte.
-Tudni akarom milyen az a híres nevezetes Louis Tomlinson csók,és tegnap még te is meg akartál csókolni - fejtettem ki.
-Biztos akarod? - kérdezte.
-Igen - vágtam rá. - Szülinapom van!
-Okés - mondta.
Félénken hajolt hozzám közelebb közbe szemeink találkoztak és annyira lassan közeledett,hogy nem bírtam és megfogtam a nyakát,és magamhoz húztam.Életem első olyan csókja amibe én kezdeményeztem,és akartam is.Amint a szánk összeért Louis is visszacsókolt,és csókja egészen a fellegekbe repített már értem mit szeret Eleanor Louis-ba.Oh banyek tényleg Eleanor!
Szétszakítottam egy gyönyörű szerelmes párt egy mocsok vagyok,de nem tudtam mit tenni tegnap Louis erőt öntött belém és muszáj volt.Ha megtudja Eleanor ezt a kis csókunkat nem lesz többé Elounor és az egész az én hibám lesz.Szörnyű dolgot tettem!
-Bocsi - toltam el magamtól.
-Mi? - kérdezte.
-Nem kellet volna csókolóznunk - néztem le a földre még a szemébe se merek nézni.
-De muszáj volt csókolóznunk - tiltakozott.
-Louis barátnőd van aki megörül érted - oktattam ki.
-Mielőtt nem találkoztunk szeretem őt,de amikor megláttalak egyre többet gondoltam rád és hipp-hopp beléd szeretem én azt hittem Eleanor lesz az igazi,de tévedtem - mondta el Louis.
-Belém szerettél? - kérdeztem vissza.
-Halálosan beléd szeretem - javított ki. - Te érzel irántam valamit?
Érzek? Nem tudom az biztos,hogy valami van köztünk,de ez nem biztos,hogy szerelem vagy én tévedek.
-Nem tudom - mondtam a szemébe. - Azt aláírom,hogy valaminél több van közöttünk.
-Az a szerelem te suta - mosolygott rám.
-Ha én suta vagyok akkor te idióta - mosolyogtam rá.
-Akkor most? - kérdezte.
-Beszélj Eleanor-ral! - utasítottam.
-És utána? - kérdezte reménykedve.
Válaszként csak megfogtam a kezét szorosan tudassam vele,hogy megpróbálhatjuk csak egy gond van én félek ettől.Mi van,ha nem jön össze és utána nem leszünk többé barátok? Borzalmas ez a szerelem história.
-Ti meg hol kolbászoltattok? - pattant be Harry a képbe.
-Vécén - húztam el Louis-tól a kezem.
-Eddig? - kérdezte. - Már a meccsnek is vége.
-Oh banyek köszi Louis lemaradtam - ütöttem bele a vállába.
-Ne csak engem hibáztass - szólalt meg Louis.
-Te hibád akkor is - nyújtottam rá a nyelvem,és elindultunk.
-Suta! - kiabálta.
-Idióta! - fordítottam hátra a fejem.
-Idióták! - szólt bele Styles.
-Göndör! -kiabáltam egyszerre Louis-sal.
Nem tudom,hogy most mi van vagy mi lesz velünk Louis-sal,de nem akarom elveszíteni,mert ő az a srác aki mindig feltud vidítani még a legrosszabb percekbe is Ő mosolyra fakaszt szavakat nem tudok rá mondani,hogy mennyiszer csalt mosolyt az arcomra.Imádom a srácot! És úgyanúgy szeretem Niall-t,Zayn-t,Liam-et és a Göndörkét is.
Amire feleszméltem már a fiúk a kocsiba ültek,és rám vártak.
-Beraknád az ülésre a nagy hátsód? - szólt ki Harry.
-Ezt megjegyeztem Styles - ültem be a kocsiba,és egy mérges pillantást vetettem rá.
A kocsi elindult,és Harry szépen lassan vezetett amikor jöttünk akkor,mint a villám úgy hajtott,de most nem ezt a tempót még én is lefutom sőt még Bella is vagy akár egy idős néni is.Nem szóltam neki,hogy hajtson gyorsabban,mert akkor megint vita tört volna ki szerencsétlen Harry nem szereti,ha leszólják vezetés közben.Tudnám sajnálni,de nem tudom,mert szeretem piszkálni.
-Hallod nézd még a nénike is lehagy - mutattam ki az ablakra ahol a néni a járdán épp minket előzőt meg.
-Gyalog is hazamehetsz,de az kicsit messze van - húzta el Harry a 'kicsit'  szót.
-Jó nekem a kényelmes kocsid - helyezkedtem el. - Fiúk ki volt az?
-Már mint mi? - kérdezte Louis.
-Valaki befingott - fogtam meg az orrom.
-Nem én - mondta egyszerre a két fiú.
-Aha persze biztos az a galamb az ágon - forgattam meg a szemeim.
-Hol van Kevin? - csillantak fel Louis gyönyörű kék szemei,és egyből keresni kezdte.
-Megettem - mondtam gúnyosan.
-Te szörnyeteg megetted Kevin-t - nézett rám szúrós szemekkel Louis.
-Pipi íze volt - mondtam huncutul.
-Szegény galambocskám - szomorodott el Louis.
Én hangosan felnevettem ezen a kis beszélgetésen,és utána csend ült le a kocsiba.Egyedül Louis dobolt a kezeivel és Harry meg elkezdett énekelni később már Louis is énekelt.Ezek ketten sose tudják befogni a pofájukat? Mindegy is én oldalra néztem és a tájat kezdtem el finanszírozni inkább figyeltem a tájat ahol elmentünk ami nem táj volt,hanem utcák meg a város épületei,de inkább az,mint a két lökött.És elmerültem gondolataimba ahol felbukkant Louis,Harry,Bella,Niall,Liam,Zayn,Anya,Apa és bátyus.A fiúk meg Bella érthető,de miért bukkant fel a családom? Az okés,hogy velük élek,de mára már alig vagyok otthon,mert reggel amint felkelek jövők a fiúkhoz és Bellához,és csak este megyek haza aludni.Nem értek én már semmit.
A gondolat meneteimet megzavarta a kocsi megállása,és a One Direction ház.Haza érkeztünk vagyis én a második otthonomba bár többet vagyok itt,mint otthon.
-Gyere szülinapos - nyitotta ki nekem az ajtót Louis,és Harry-vel együtt felhúztak.
A két fiúba kapaszkodtam,és úgy mentünk az ajtóhoz.Nem értettem semmit még a semminél is kevesebbet értettem.
-Fáradjon beljebb szülinapos - mutatott az ajtó felé Harry.
Kinyitottam az ajtót,de az egész ház sötét volt olyan volt,mintha senki nem lenne itthon amikor hirtelen felkapcsolódott a villany.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! - ugrott elő mindenki aki számomra fontos személy.Bella,Niall,Zayn,Liam,Anya,Apa,Bátyus és pár olyan ember akiket még soha az életembe nem láttam személyesen például Demi Lovato.Maga Demi Lovato előttem áll és az én szülinapi bulimon van ez hihetetlen.
-Ti - néztem Harry-re és Louis-ra.
-Mi? - mosolyogtak rám. - Bella rendezte mi csak segítettünk sőt Bella vette a jegyeket is csak mi foglaltunk le.
-Nem baj akkor is köszönöm - öleltem át őket.
-Semmiség egy karcolás sincs rajtunk - mondta Harry,és Louis-sal együtt megvonta a vállát.
Amikor megfordultam Bella és a  maradék három fiú állt velem szembe.
-És ti - mosolyogtam rájuk.
-És mi - mondták egyszerre.
-Köszönöm - öleltem át őket is.
-Ezt megérdemelted - mondta Liam.
-Te vagy a legjobb barátnőm mindent megérdemelsz - mondta Bella,és azon nyomba magamhoz öleltem az én legeslegjobb barátnőm.
-Ezzel kötekednék,de nem rontom el  pillantott - kuncogtam fel.
Az egész buli fergetegesen telt,és csak élveztük az estét.A tortám csoki ízű volt a kedvencem,és a tortámon volt egy kép amin Bellával vagyok rajta a három éves szülinapomon.Az ajándékaim felettébb érdekes volt főleg amit a fiúktól kaptam na az övéjükön nagyokat nevettem.
Tényleg élveztem  a szülinapom ennél jobb szülinapom soha az életembe nem volt,és ezt a legjobb barátnőmnek és a fiúknak köszönhetem,de egy valami nem hagyott nyugodni az meg nem más,mint Louis William Tomlinson.
Azt hiszem beleszeretem,mert még a csókja ott égette a számat.A csókja....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése