2014. augusztus 18., hétfő

Chapter 15.

Sziasztok bogaraim!
Elérkezett a blog az utolsó részhez a legelső blogspot blogomnak vége.:c Még nem írom meg a búcsú beszédem,mert még van egy Epilógus hátra,de az már hab a tortán.Hát sajnálom,hogy 15.részes lett a blog,de így a legjobb.Azért remélem tetszett és sokat nevetettek a vicces párbeszéden ebbe a részben is sokat fogtok nevetni azért az utolsó részt is viccesre terveztem.
Készüljetek fel lelkileg a Epilógusra!<3
Laura H..xxx
~Jessica Henderson szemszöge~
Most azt kérdezte amit hallani akartam? "Jessica Henderson lennél a barátnőm?" - hangzott fel a fejembe újra Louis előbb feltett kérdése.Csípjetek meg fel akarok kelni most azonnal ez nem lehet ez csak egy álom Ő Eleanor-ral van,és ez így van rendjén Ő mondta,hogy Őt szereti.Most akkor ez,hogy is van?
Ha nincs lúd akkor jó a szamár vagy,hogy van az a mondás már,de ez így van én számára csak egy szamár vagyok és Eleanor jelentette neki a ludat vagyis a nagy szerelmet Ők ketten összetartoznak.
-Hahó? - hessegette a kezeit előttem Louis. -Hallgatás beleegyezés szóval igen?
Igen vagy Nem? Tegnap még olyan egyértelmű volt az egész a meccsen és megígértem neki,hogy megpróbálhatjuk,de most a helyzet fordult.
-Bizonyítékot kérek! - szólaltam fel mindenki nagy kidülledő szemekkel pásztázott.
-Milyen bizonyíték? - kérdezte.
-Olyan bizonyíték amivel megtudom,hogy tényleg szeretsz-e - mondtam.
-Szakítottam Eleanor-ral és elmondtam neki őszintén mindent - hadarta el nekem leesett az állam.-Elég?
-Kevés tudni akarom,hogy tényleg szeretsz - mondtam.
-Okés akkor gyere el velem egy randira és akkor eldöntöd - mosolygott rám azzal az idétlen mosolyával.
-Rendben,de még ma - tettem ki a parancsot.
-Holnap reggel - érvelt.
-Jól van Tomlinson - ráztunk kezet,és hirtelen magához húzott.
Nem ellenkeztem az öleléssel,mert nekem is jól esett ez az ölelés főként azért,mert még szeretem bármennyire is megbántott,de akkor is szeretem ezt az idióta fiút.És érzem,hogy Ő is nem hiába szakított a Eleanorral és nem hiába megy bele ebbe a randiba.Egyszer most tényleg azt érzem,hogy viszont szeretnek.
-Jess gyere - húzott magával fel az emeletre Bella.
-Állj! - szólt Liam,és megfogta a másik karom és visszarántott.
-Liam mi a franc van? - háborodott fel Bella.
-Csak annyi,hogy a fiúkkal arra a döntésre jutottunk,hogy Jess tiéd lehet a vendégszoba úgyis egész napot itt töltöd - lépett előre Zayn.
-Az jó,mert már egy hete itt van pár ruhám - mosolyogtam rájuk.
-Gyere már - húzott meg Bella úgy,hogy majd nem elestem.
Egyenesen a vendégszobába húzott ami már mondhatjuk az én szobám,ha jól belegondolok amit mondtak a fiúk,de mondjuk már egy hete lestoppoltam a szobát szóval mondhatjuk azt is,hogy már az én szobám.Belökött az ajtón és egyenesen az ágyra huppantam Ő meg mellém.
-Mi a fene bajod van? - kérdeztem feltornázva magam.
-Csak annyi,hogy randira mész Louis Tomlinsonnal - kiabálta el a végét.
-Bella nyugi már ez csak egy randi - nyugtattam meg a barátnőm,de tudtam,hogy nem fog megnyugodni Bella mindig ilyen,ha ilyenről van szó.
-Mindegy - legyintette a kezével. -Viszont mibe mész?
-Csőnadrág,egy felső és a tornacipőm - mondtam tök lazán.
-Fenéket - mondta,és át is rohant a szobájába vagyis a közös szobájukba Niallel.
Miért kell mindent túl bonyolítani? Ez csak egy kicseszett randi lesz nem fogom kinyalni magam egy randi miatt.
-Válogass! - rohant vissza Bella,és az ágyra dobott egy rakat ruhát.
-Most ez komoly? - meredtem rá.
-Halál komoly - bólogatott legjobb barátnőm.
-Bella ez nem az én világom - fogtam meg egy rózsaszín kis ruhát a kupacból.
-Az nem és ez sem - szedegette ki azokat amik nem nekem valók.
Elkezdtem válogatni a ruhák közt tiszta turkáló érzésem volt pedig életembe egyszer voltam csak turkálóba és azóta nem,mert nem valami jó hely,de most újra turkáló érzésem van.Nem találtam a ruhák közt semmi olyat ami nekem való,de azt megpillantottam egy szürke laza spagetti pántos felsőt ami hosszú volt így kerestem hozzá egy fekete cica gatyát.Bella adott egy szürke magassarkú cipőt ami olyan csizma volt csak rövid csizma.Szereztem egy nyakláncot hozzá,és felvettem a nagyitól kapott fülbevalóm.Bele álltam a tükörbe és megnéztem magam aztán Bella húzott be a fürdőbe.
Megcsinálta  a hajam ami annyiból állt,hogy mint egy fodrász megmosta,megszárította,kifésülte és begöndörítette,de csak alul.Egy kis sminket kent rám ami nem volt kihívó,de azért látszott,hogy ki vagyok sminkelve.
Amikor mindennel kész lettem akkor a tükör elé álltam.
-Gyönyörű vagy - mosolygott mögülem Bella.
-Köszönöm - fordultam Bella felé és szorosan megöleltem.
-Szívesen csak gyertek már össze - mondta Bella.
Csak rá mosolyogtam amit mondott bár én is ezt szeretném elérni,hogy végre boldog legyek egy olyan fiú mellette aki nap,mint nap megnevetett még a legrosszabb napokon is.És ekkor eszembe jutott.
-Bella úgy-e emlékszel,hogy holnap reggel lesz a randi? - kérdeztem kuncogva tőle.
-Basszus vedd le a ruhát el kell tenni holnapra! - parancsolt rám.
Bementem a fürdőbe és levettem a ruhám,és ott hevert a szennyes tárton egy itthoni ruha ami nem más volt,mint egy rövid naci és egy nagy szürke felső.Egyből felvettem és kimentem a fürdőből.A ruhámat egyből kikapta a kezemből Bella.
-Ide rakom a székre - mutatott oda és letette oda szépen.
-Igenis kapitány - tettem a kezem a homlokomhoz. -Sminkemmel és hajammal mi lesz?
-Leszeded a sminket nagy okos és a hajad kifésülőd - mosolygott rám én megtettem a dolgom.
Leszedtem a sminkem ami nem is volt olyan sok szóval hamar lejött utána meg kifésültem a hajam na az már nehezebb volt.Nem lett olyan egyenes amilyen volt,de már nem is volt annyira göndör szóval összefogtam lófarokba és kimentem a fürdőből.
Amikor kiléptem Bella már nem volt sehol volt egy sejtésem hol van,de nem akartam tudni mit csinál,mert van egy sejtésem Niall szobájába van kettesbe a szőke lovagjával és ki tudja milyen huncutságot csinálhatnak.Megfogtam a laptopom és leültem vele az ágyra és egyből felléptem twitterre megakartam osztani egy képet a tegnapi buliról,de féltem a fiúk rajongóitól aztán bátorságot vettem magamon és közé tettem.
Sose gondoltam volna,hogy a 20.születésnapom velük fogom tölteni.Imádlak titeket fiúk!<3 @NiallOfficial @Louis_Tomlinson @Real_Liam_Payne @zaynmalik és @Harry_Styles
  
Amint közzétettem a képet egyből kommentálták a napot a fiúk sőt még Bella is kommentálta pedig Ő most ezen nincs is rajta ami miatt oda is írta,hogy "Ez nem éri én nem vagyok rajta.:c" hát én erre nem tudtam mit mondani csak kuncogtam.
Amikor meguntam a twittert akkor csak lecsuktam a laptopom és lementem a srácokhoz akik épp a telefonjukat böngészték vagy épp tévét nézték kivéve Bella és Niall na Ők ketten a szobába kényeztették egymást.
-Kockák - kiabáltam el magam nevetve.
-Bagoly mondja - nézett fel Harry.
-Nem tudnád én már befejeztem a kockulást - nyújtottam rá a nyelvem.
-Én is - dobta el a telefonját amin csak elnevettem magam.
-Hülye vagy Styles - mosolyogtam rá.
-Akkor rád hasonlítanák Henderson - mosolygott Harry.
-Jól van ezt megjegyeztem - puffantam bele a babzsák fotelbe.
És itt kezdődött el a kínos csend.Senki nem szólt senkihez inkább telefonoztak vagy tévéztek vagy éppen néztek ki a fejükből.Megakartam szólalni,de nem tudtam mit mondjak nincs semmi közös téma ami kéne egy társalgáshoz,de nincs.Ezen a hülye közös témán gondolkoztam,de semmi  ez így nem jó.
Amíg gondolkoztam a fiúk a Nickelodeonra kapcsolták amin a kedvenc mesém ment.
-Mindenki kész? - szólalt fel Zayn.
-Igenis kapitány! - kiabálta mindenki.
-Hangosabban! - kiállt fel újra Zayn.
-IGENIS KAPITÁNY! - ordította mindenki.
-Oh kilakik oda lent kit rejt a víz? - kezdtem el énekelni.
-Spongyabobkocka - mondta mindenki mosolyogva.
-Sárga a színe és lyuk rajta tíz - folytattam.
-Spongyabobkocka,kocka nadrág,kocka nadrág,Spongyabobkocka nadrág - énekelték a fiúk.
És itt nem bírtam tovább elkezdtem nevetni,de mint egy eszeveszett,mert már a földön fetrengtem szó szerint a nevetéstől a fiúk meg csak nevettek rajtam.Egy közös dolog már biztos van az pedig nem más,mint a Spongyabob.
-Mi folyik itt? - jöttek le Belláék.
-É-é-é-énekltünk - dadogtam el nevetve.
-Mit? - kérdezte mosolyogva Bella.
-Spongyabob - mondta nevetve Louis.
-És engem kihagytatok? - durcáskodott Niall.
-Bocsi haver - veregette meg a vállát Liam.
Még percekig nevettünk magunkon és ahogy elmeséltük a szerelmes párnak Ők is dőltek a nevetéstől viszont ment a kedvenc mesénk és mivel maraton volt így 1 óráig ültünk és néztük a Spongyabob maratont.Zayn és Liam ötletére  mindenkit kijelöltünk egy szereplőre akire hasonlít én szerintük Spongyabobra hasonlítok viszont néha Tunya csápra.Louis lett Patrick,Zayn lett Rákúr,Liam lett Plankton,Harry lett Tunya csáp,Bella lett Szandi és Niall meg szintén Patrick.Szerintem a legjobban Louis-t és Niallt találtuk el,mert Ők tényleg hasonlítanak Patrickra.
Amire vége lett a maratonnak addigra mind annyian hulla fáradtak lettünk így mentünk fel aludni körülbelül éjfélig tartott a maraton és én meg Louis éjfélig is maradtunk csak a többiek léptek le előbb,mert Ők nem bírták.
-Hulla vagyok - csusszantam lejjebb a babzsák fotelbe.
-Én is,de jó volt - mosolygott Louis.
-Spongyabob mikor nem jó? - kérdeztem vissza mosolyogva.
-Mindig jó! - jelentette ki én meg csak szaporán bólogattam.
Louissal felmentünk az emeltre és Ő elkísért a szobámig.
-Akkor reggel - kacsint rám,és már ment is a szobájába.
Várom is azt a holnapot meg legszívesebben el is futnék a holnaptól kicsit félek,hogy rosszul sül el nem akarom,hogy a barátságunk sérüljön emiatt viszont azért kíváncsi vagyok mit tervezz.Valami azt súgja,hogy olyan lesz a randi,mint Ő mármint spontán és dilis.Bár lehet tévedek,de olyan lenne a jó.
Bementem a szobámba és elhatároztam magam,hogy reggel fürdők a randi előtt szóval csak magamra kaptam a pizsama felsőm meg a nacim és beleugortam szó szerint az ágyamba.Zakatolt a fejemen mindenen alig bírtam elaludni ebbe az új környezetben őszintén szóval első éjszakám ebben a házban szóval kicsit furcsa volt.Az éjjeli szekrényem felé fordultan amin egy digitális orra meg a telefonom pihent és egy kép.Egy kép,de nem tudom mit keress ott a képen én vagyok és a banda mármint Liam,Niall,Harry,Zayn,Louis,Bella és én a mi közös bandánk vagyis az első közös képünk.Ez azt jelenti amire gondolok? Új barátság kezdete vagy csak ez egy rossz álom?
***
Fogalmam sincs mikor aludtam el,de reggel 6 órakor mágikusan kipattantak a szemeim így felültem az ágyra és az ajtón hirtelen kopogtak,de nem jött be senki.Én egyből az ajtó felé fordultam várva,hogy bejön egy váratlan vendég,de semmi.Ezek most a bolondját járatják velem? Hirtelen lenéztem a földre és az ajtó előtt volt egy levél.Felálltam az ágyról és felvettem a padlóról,de nem mertem kinyitni.Vagy ez egy csapjuk-be-az-új-lakót tréfa vagy rúgjuk-ki-az-új-lakót üzenet.Melyik lehet az? Szerintem az utóbbi!
Óvatosan kinyitottam a borítékot aztán szépen lassan csukott szemmel kivettem a levelet a borítékból,de a szemem mindvégig csukva maradt.Szépen lassan kezdtem kikukucskálni aztán hirtelen kipattant a szemem amikor láttam a szöveg végén kiírta.
"Fél perced van. Hajrá! Na jó lehet 5 perc késésed.:D   Louis.xxx"
Béna tippelő vagyok az fix,mert erre nem számítottam,hogy Louis ír nekem és becsúsztassa az ajtóm alatt,hogy siessek.Siessek? Oh persze az a híres nevezetes randi.
Berohantam a fürdőszobában és,mint a villám gyorsan lezuhanyoztam máskor mindig kádban fürdők és ellazulok,de nem akarok késni nem vagyok az a késő szóval most csak lezuhanyoztam.Amint készletem a zuhanyzással a törölközőt magam köré csavartam és szaladtam ki közben a szobámba.Kivettem a szekrényből a fehérneműm amiket egyből magamra is kaptam így oda mentem a szekrényemhez ahova fel volt akasztva a ruhám és levettem róla,és előtte az ágyra tettem.Szép ruha és pont hozzám illik.
Elakartam még bámészkodni,de megy az idő így gyorsan magamra kaptam a ruhát és egyből futottam vissza a fürdőben szerencsétlen lábam ami meztelen volt csattogott rendesen a fapadló.A hajamat szépen kifésültem és egy pár loknit csináltam a haj göndörítővel,de nem vittem túlzásban ahogy a sminkemet sem bár most azért kicsit kihívóbb sminkem volt,de természetesen gyönyörű volt a mostani sminkem is.Látszott,hogy kivagyok festve,de azért meghagytam a természetesen sminkemet is.
Amikor készletem már csak a kis fekete táskámban tettemben a telefonom és a többi csajos dolgot utána leültem az ágyra és felhúztam a magassarkú cipőm.Azután felakartam állni,de kicsit bénáztam hisz eléggé magas volt a cipő én meg nem sokat hordtam magassarkút így szépen lassan lesétáltam.
Az ajtóban megpillantottam Louist aki egy kényelmes,de elegáns ruhában volt mondjuk úgyanolyan laza volt,mint az én ruhám.
-Gyönyörű vagy - mondta és elém nyújtotta a kezét én gond nélkül elfogadtam.
-Köszönöm - mondtam mosolyogva. -Te se vagy kutya.
-Köszi - kuncogott fel.
Elindultunk,de gyalog.
Ácsi gyalog megyünk? Ezért vettem fel gyilkoló cipőt?
-Louis nincs kocsid? - fordultam fel.
-De igen,de ez közel van - mondta.
-Ja,de lerohad a lábam ebbe a gyilkos cipőben - mutattam a cipő sarka felé,de Ő csak felkuncogott.Majd akkor kuncogjon fel,ha a seggében nyomom a cipő sarkát!
-Kellet neked ebben jönnöd - mosolygott rám.
-Jól van Mr ezért cipelsz - mondtam és a hátára ugrottam.
-Egye fene,de nem vagy ám pehely súlyú - mormolta magában,de tartott,hogy ne essek le.
-Na ezért a beszólásért haza felé és cipelsz - mondtam a hátán mosolyogva.
Ő csak jajgatott egyet és mentünk tovább.
Már ősidők óta mentünk pedig Louis azt mondta közel van,de hát tök rég gyalogolunk vagyis Ő gyalogol és meg lovagolok.Kezdtem unatkozni így elkezdtem Louis fején dobolni Ő ezt elég mulatságosnak vehette,mert nem szólt semmit így én folytattam.De,mint mindent ezt is meguntam a fejemet a fejére tettem és megszólaltam:
-Ott vagyunk már? - kérdeztem.
-Bocsi nem hallok semmit túl magasban vagy - mondta kuncogva.
-Ott vagyunk már? - hajoltam a füléhez és belekiabáltam.
-Ennél halkabban is hallak,de még nem vagyunk ott - mondta.
-És hova megyünk? - kérdeztem kíváncsian.
-Titok - mormolta.
-Mi az a titok? És mikor érünk oda? - kérdezgettem tovább.
-Jess,ha nem hagyod abba a kérdezgetés leteszlek és jössz ahogy tudsz - mondta komolyan és hátra hajtotta a fejét,hogy láthasson.
Tuti kivisz z országból és elrabol vagy elvisz egy sikátorban és ott hagy.Vajon melyik? Ez vagy az? És,ha mindkettő? Vagy egyik se? Vajon hova mehetünk? És mikor érünk oda? Kavarogtak a kérdések a fejemben,de arra jutottam,hogy ráteszem újra a fejem Louis hajára Ő meg csak ezen felkuncogott mármint tetszett neki ez a helyzet.Az jó,mert nekem is így is tök jó ez a randi.Szeretem Őt! 
Már majd nem elaludtam Louis dús haján amikor hirtelen megálltunk,de én csak fel se néztem hagyom,hogy meglepi legyen.Elengedte a lábam ami tartott engem és szépen a lábam a talajt érintette,mert lecsúsztam róla.Sajnos alacsony volt és Louis volt előttem így semmit nem láttam,de Ő megfordult és rám nézett.
-Vedd le azt az átok vert gyilkoló cipő féleséget - mondta egyenesen a szememben.
-Miért? - kérdeztem.
-Tedd amit mondok! - meredt rám és én úgy tettem.
Levettem a magassarkúm és a kezemben fogtam.
-És most? - kérdeztem lábujjhegyre állva.
-Most szépen leülünk - mondta mosolyogva és egy puszit adott az orromra.
-Hova? - kérdeztem furán nézve rá.
-Hát ide - állta el az utat és akkor láttam meg ahova hozott.
Egy parkban voltunk és ott volt egy pléd ami körül rózsaszirmok voltak egy fa alatt volt a pléd és a fán lámpások díszelegtek a pléd előtt meg egy kivetítő.Gyönyörűen megvolt csinálva ez a kis rész.Louis megfogta a kezem és a plédhez húzott letettem a cipőm és leültem mellé,de Ő az ölében húzott.Csillogtak a gyönyörű kék szemei a reggeli napfelkeltében.
-Tetszik? - kérdezte.
-Nagyon ez gyönyörű - mosolyogtam rá.
És abban a pillanatban megcsókoltam én magam és nem Ő,hanem én.Megfogtam a nyakát és egyenesen magamhoz húztam Ő egyből visszacsókolt.Állati jó csók volt Louis csókja még édesebben lett az első csókunk óta amit szintén én kezdeményeztem.
Amikor elhúzódtunk végig simítottam a kezem az arcán és csak egymás szemeiben néztünk.
-Mit nézünk? - kérdeztem mosolyogva.
-Azt a filmet amit szeretsz - mosolygott huncutul.
-Egyszer láttam már - forgattam meg a szemeim és tudom melyik filmre gondolt.
-Most megnézed másodszor - nyújtotta rám a nyelvét.
-Leharapom - kuncogtam fel.
-Gyere próbáld meg! - kacsintott rám.
-Szeretnéd? - kérdeztem erre Ő csak bólintott. -Majd máskor barátocskám!
-Annyira gonosz vagy - mondta durcásan.
-De ezért szeretsz - mosolyogtam rá.
-Ez így igaz - mondta és most Ő csókolt meg.
Ez a csók most harciasabb volt és kicsit vicces is,mert belemosolyogtam csókunkban amire Ő csak a számban kuncogott,de a csókunk levegő hiányban megszakadt.
-Tedd be azt a hülyeséget - mondtam.
-Tudom,hogy szereted kár tagadni Jessica - mondta és húzogatta a szemöldökét.
Igaza volt szeretem a filmet,mert a film miatt szeretem meg Őket az a film nyitotta fel a makacs szemem na jó ez hülyeség egy szem nem lehet makacs.Vagy mégis? Nem tudom,de akkor is makacs vagyok és a film előtt utáltam Őket,de megnéztem és felnyílt a szemem.
A film elkezdődött én Louis mellkasára feküdtem Ő megpuszilta a fejem búbját és néztük a filmet. Hol felnevettük és hol elszomorodtunk,de leginkább nevetünk csak annál a résznél sírtunk amikor a fiúk családja is bekerült a képben.És rádöbbentem,hogy Louis mennyire hasonlít édesanyjára és szeretném majd megismerni a jövendő anyósom,de furcsa ezt kimondani,hogy anyósom.
A film a végéhez közeledett én meg Louisra néztem.
-Ne aludj álomszuszék - mondtam mosolyogva.
-Nem aludtam - csattant fel.
-Francokat nem - csattantam fel én is.
-Harc hát legyen harc - mondta és leterített a plédre.
Ő volt felül én meg alul szenvedtem.Lefogta mindkettő kezem és lábával lefogta mindkét lábam,hogy ne tudjak mozdulni.Ez így nem fer játszma Tomlinson!
Lehajolt hozzám és megcsókolt eléggé szenvedélyesen és ekkor elengedte a kezem,mert a keze a pólóm alá siklott.Rosszul tette,hogy elengedte a kezem,de én csak most beletúrtam hajkoronájában amitől mélyeket morgolódott.Leakarta csúsztatni rólam a pólóm és ekkor már a kezem a mellkasán volt,hogy eltoljam magamtól amikor valami hideg vízért minket.
-Mi a franc ez? - nézett fel Louis.
-Meglepetés - kiáltottak fel a srácok,de Bella csak szemét forgatta.
-Basszus srácok randink van - morogtam rájuk.
-Mi meg unatkoztunk - mosolygott Niall.
-Bella? - kérdezte Louis és egyszerre ránéztünk.
-Ne nézzetek rám a fiúk ötlete volt - tette a kezeit védekező állásban Bella.
-Menjetek haza - meredtem a fiúkra.
-És ti? Hisz csurom vizek vagytok - mosolygott huncutul  Zayn.
-Basszus már - néztem a ruháimra.
-Van egy ötletem,hogy száradhatnak meg - csillant fel Louis szeme amire mindenki egy egyhangú "uh" szót mondott.
-Arra várhatsz még - pusziltam meg a borostás arcát azért mindenki előtt nem csókolóm meg.
-Várok rád amíg kell - puszilta meg az orrom amire mindenki egy "aw" szót mondott.
-Menjünk - álltam fel megfogtam a magassarkúm és felhúztam Louist.
Kézen fogva mentünk végig a parkon a fiúk meg előttünk ökörködtek ekkor Bella fordult hátra hozzánk.
-Amúgy együtt vagytok? És azért jól sikerült a randi? - kérdezte mosolyogva Bella amire mindenki hátrafordult.
-Igen jól sikerült a randi bár a vége nem annyira - mondtam mosolyogva és a fejemmel a kezünkre biccentettem válaszolva az első kérdésre.
Amikor kiértünk a parkból egy forgalmas út állt előttünk ahova még nem sikerült szerelni jelző lámpát így elég érdekesen lehetett átjutni.A fiúk csak átszaladtak még Bella is bár Őt Niall húzta utána meg megpörgette és megcsókolta annyira tökéletes pár.Mi Louissal csak átsétáltunk az úton,de nem vettük észre,hogy egy autó jön eléggé gyorsan hirtelen nem tudtam mit tenni csak Louist löktem meg,hogy megvédjem.
És minden elsötétült.
Nem hallottam semmit és nem is észleltem.Nem hallottam Louis aggódó édes hangját és nem hallottam a fiúk hangját se.Egyedül egy hangot hallottam az is a legjobb barátnőmé volt.
-Ariana? - keltegetett egy ismerős hangú lány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése