2014. augusztus 26., kedd

Epilógus ~ Avagy Búcsúra fel

Sziasztok drágáim!
Elérkeztünk ide a véghez. Basszus el kell búcsúznom a legelső blogspot blogomtól. Amikor elkezdtem írni emlékszem,hogy milyen nagy Directioner és Arianator voltam meg minden. Most meg már átléptem Őket,de örökké a szívemben maradnak csak felnőttem ahogy Ők is. Nem sokára azt vesszük észre,hogy családosak férjük/feleségük és gyermekük van ahogy nekünk is lehetséges. Na jó ez kicsit badarság,de igaz lehet.:)
Fogd be Évi! Nyugodtan kiabáljátok,ha untok.:D
Mindegy is a lényeg,hogy vége. Befejeztem szeretett Arianas és 1Ds blogom. Aki olvasta annak köszönnők szépen mindent remélem vicces és izgalmas volt a történet. A fejemből jött ami jó hely!  Aki viszont nem rég kezdte olvasni annak meg jó olvasást!:)
Hát ennyi gyerekek többet nem tudok mondani. Hiányozni fog azért ez a blog!:c
Örök emlék!


Ahol elértek még:
Old Love Reflect - Akítv blogom ahol még találkozhatunk drágáim.
Stay with me[Lottie Tomlinson fanficition] - Másik akítv blogom mely nem rég indult.
Kis Dolgok[Louis Tomlinson fanficition] - A legfrisebb blogom.
 

U.i:Nem törlöm a blogot! És azért,mert ez a blogot befejeztem azért a többi blogjaim folytatódnak!

Eva H.xxx


Egy hét telttel azóta,hogy magamhoz tértem és Liz elmagyarázta,hogy futottam és neki mentem a falnak aztán elájultam és elkezdődött a kísértetéjes álmom.Még mindig nem fogtam fel,hogy a One Directionről álmodtam hisz ismerem Őket személyesen,de még is róluk álmodtam ez hihetetlen főleg az,hogy én és Louis Tomlinson miközben Ő a híres modell Eleanor Calderrel van én meg Jayel.Ez hülyeség szerintem bár már voltak érdekes álmaim.Az egyik például amikor azt álmodtam,hogy unikornis vagyok és a szivárványon szaladgálok na az is érdekes álom volt,de ez érdekesebb.
Ma koncertem lesz így helyre kell jönnöm mivel ez a kis álom traumát fakasztott benne mármint hiányt.Hiányoznak az álombeli fiúk és valaminél fogva hiányzik Louis Tomlinson.Mind össze egyszer láttam és akkor se szerettem bele csak barát,de az álmom nagyon is megváltoztatott.Amikor viszont Liznek meséltem el az álmom csak nagyokat mosolygott főleg annál a résznél,hogy Ő és Niall egy pár ott egyet huncutul mosolygott.Ami még leginkább aggaszt az a nevem.Miért az volt a nevem,hogy Jessica Henderson? Ő ki? Nem ismerek olyan lányt,hogy Jessica Henderson és mégis az volt a nevem az én nevem.Liznek meg Annebella Harris na ez is furcsa.Mondjuk ez az egész álom furcsa.
-Ariana indulj te jössz - jött egy pasas és kezembe nyomta a mikrofont.
Én felmentem a színpadra a közönség már őrjöngött annyira édesek a rajongóim egyszerűen imádom Őket.A Honeymoon Avenue c. számmal kezdtem.
Ahogy énekeltem a számot eszembe jutott újra az álmom minden egyes részlete amitől hirtelen lecsordultak az első könnycseppjeim.Már alig bírtam,de nem szabad abba hagynom s hirtelen a számhoz kaptam és egy pillanatra megálltam.A közönség megijedt hirtelen nem éljenzett én meg csak sírtam.
-Bocsánat - mondtam szipogva és lerohantam a színpadról.
Egyenesen az öltözőmben szaladtam és az ajtómnak dőltem csak sírtam,sírtam és sírtam.Senki nem zavart,senki nem keresett,de ezzel a kis sírásommal csalódást okoztam a rajongóimnak.Szegények azért vették meg a jegyet,hogy engem lássanak énekelni én meg csak leszaladtam a színpadról,mint egy sírós kisbaba.Nem érdemlem meg,hogy szeressenek engem.Idiótán viselkedtem nem sírhatok egy idióta álom miatt aminek semmi valóság alapja sincs.
-Ariana én vagyok engedj be - dörömbölt az ajtómon a barátnőm aki tud az álmomról hisz Ő is benne volt.
Felálltam a földről és letöröltem kusza könnycseppjeim és kinyitottam az ajtót Ő csak berontott és becsaptam az ajtót.
-Jól vagy? - kérdezte én meg csak megingattam a fejem. -Az álom miatt?
Bólintottam és Ő csak megölelt.
-Semmibaj drágám minden helyre jön - ölelt szorosan magához Liz.
-Annyira hülye vagyok nem tudom mi ütött belém sose sírtam álom miatt - töröltem meg a szemeim.
-Ez az álom valószínűleg mélyre hatolt benned - mondta mosolyogva.
-Ezt hogy érted? - kérdeztem.
-Mi lenne,ha találkoznál velük? Talán akkor megnyugodnál - adta az ötletet Liz.
-Nem,nem akarok belezavarni az életükben Ők is turnéznak és én is elfoglalt vagyok az album miatt - magyaráztam ki magam.
-Jajj ne már - kérlelt a legjobb barátnőm. -Akkor is ezt mondanád,ha itt lennének az ajtódnál?
-Liz kérlek mond,hogy nem - néztem rá szúrós pillantással.
-Nem nyilatkozom - kuncogott fel csak megforgattam a szemeim.
És ekkor kopogtak az ajtómon.Valószínűleg a menedzser vagy anyu,hogy mi volt ez amit előadtam,de lehet,hogy Frankie a bátyám az.Odasétáltam az ajtóhoz és kitártam.
-Ariana Grande még mindig te vagy a legjobb női énekes - kezdett bele a bókban Liam Payne.
Hátra forduljak,hogy lássam Lizt,de Ő csak védekezőként előre tette kezeit.Sejthettem,hogy ezt tervezi.
-Köszönöm - mosolygátam rájuk és beljebb engedtem Őket.
-Mi történt? - fogta meg a vállam Zayn Malik.
-Hosszú történet - mondtam ki kerek perec.
-Ráérünk - dőlt hátra a fotelben Louis Tomlinson.
-Ari joguk van nekik is tudni az álmodról - szólt közbe Liz.
Mérges pillantást vettem rá Ő csak hátra hőkölt és leült az egyik székemben.
-Milyen álom? - kérdezte Niall Horan.
-Mesét! Mesét! Mesét! - kiabálta Harry Styles.
-Hát oké,de nem lesz rövid - mondtam,és Ők biccentettek,hogy kezdjem el.
Elmeséltem nekik az egész történetet az elejétől a végéig.Az arcukról a mosoly eltűnt,elveszett és helyette az arc kifejezésük teljesen másra változott nem tudtam kivenni,hogy milyenné,de eléggé ijesztő volt.Liz csak az egészet végig hallgatta,de szerintem el is aludt közben hisz Ő már hallotta neki ez nem új.Liam arc kifejezése komolyabb lett,mint szokott ami nagyon megijesztett.Zayn csak egy megértő pillantást mutatott felém amitől megnyugodtam és elmosolyodtam.Harry felvette a huncut mosolyát szerintem tetszett neki az a rész amikor megcsókolt erre kicsit felkuncogtam mivel az álmomban el löktem.Niall hátranézett Lizre és elgondolkozott az egészen kicsit tényleg furcsa lenne,ha együtt lennének.Louis felvette a pókerarcot hát körülbelül erre számítottam.
-Ez furcsa - mondta ki az elsőként Zayn a szót amire mindenki bólogatott.
-Tudom - mondtam.
-Mennünk kell - futott ki Liam és Zayn.
-Cukik lennének - súgta a fülemben Harry és Ő is kifutott.
-Ariana - állt fel Louis.
-Tudom te Eleanorral vagy én Jayel és ez így jó - mondtam mosolyogva.
-Biztos? - kérdezte.
-Tutira - mondtam mosolyogva és Ő csak megölelt.
Szorosan magához ölelt az illatát magához szívtam és emlékeztet az álombéli illatához.
-Mennem kell - húzódót el. -Szia Ariana!
-Szia Louis - mondtam és elment.
Amikor visszafordultam Lizre csak annyit láttam,hogy egymásra tapadtak.
-Hé - szólaltam fel.
-Öm.. bocsi - mondta Niall és elhúzódtak. -Majd hívlak Liz.
-Oksi - mondta Liz mosolyogva és Niall eltűnt.
-Megkérdezzem? - kérdeztem.
-Most még ne - mondta és leült a székre aztán felvette a szerelmes pillantását.
Megnyugodtam kicsit megkönnyebbült a szívem,de egy jó dolog legalább kisült az álmomból és az nem más,mint Niall és Liz hisz tényleg cuki pár lennének,de kicsit fura is.Miattuk biztos emlékezni fogok örökké az álmomra mondjuk kifelejt el egy ilyen álmot szerintem senki se ez egy emlékezetes álmom szerintem ajánlani fogom Dannek jó sorozat lenne belőle bár ezekhez nem értek.Bár elképzelem ahogy befut sorozatként és simán eltudnám játszani Jessica szerepét és Liz meg Bellát a fiúk meg a maguk részét.Na már megint álmot kergettek.
Ariana Grande sose tanulsz!

***

Egy évvel elteltével sok minden történt most is épp tanulom a szövegem,mert újra megkaptam Cat Valentine szerepét a legújabb sorozatba a Sam&Cat-be.Érdekes évek jöttek nekem.Az albumom a csúcson,a rajongóim a legszuperebbek és új sorozatot kaptam na és még egy filmben is szerepeltem.Igaz voltak szomorúságok is az évben hisz szakítottam Jay Brookssal,de a rajongóim és a barátaim mellettem voltak a nehéz időkben.Liz és Niall kapcsolata az elején nagyon jó volt,de amint elkezdődött a fiúk világ körüli turnéja úgy romlott emiatt szakítottak Ők is.Nagyon sajnáltam Őket,mert nagyon cukik voltak tényleg,de Ők hozták meg a döntést,de békével váltak el szerencsére kivéve én és Jay mivel mi sajna nem békével váltunk,hanem haraggal.Viszont minden rendben van már.Nem sírok csak mosolygok aminek a Arianatorok csak örülnek és én is örülök,mert Ők örülnek annyira cukik voltak akkor is amikor szakítottam Jayel.Mellesleg Jayel emiatt az álom miatt szakítottam nem tetszett neki,hogy én és Louis álmomba együtt voltunk így dobott emiatt sírtam is,de Liz és Nette mellettem voltak na meg a rajongók.
Pár hónappal később kiderült,hogy Louis Tomlinson és Eleanor Calder is szakítottak arra gondoltam azért,mert azt álmodtam,de az interjúban elárulták,hogy elhűlt a kapcsolatuk a turné miatt így jobbnak érezték,hogy szakítanak,de barátsággal.Felakartam keresni Louist,de nem mertem sőt mai napig gondolkozom,hogy felhívom,de nem hiszem,hogy látni akar.Utoljára akkor beszéltem vele amikor elmondtam neki és a fiúknak az álmom azóta csak a hírekben hallunk egymásról valamit.
-Ari - hessegette előttem a kezeit Nette.
-Igen? Mi van? - ráztam meg a fejem.
-Elbambultál - mondtam én meg csak egy nagyot sóhajtottam. -Rá gondoltál?
Tudtam kire céloz így csak bólintottam.
-Fel kéne hívnod - sóhajtott.
-Kösz kihagyom - mosolyogtam rá.
Folytattam a szöveg olvasásom hisz a hétvégére kívülről kell tudnom az új részben a szövegem és már csütörtök van és alig tudom.Egy és fél napom van még rá,hogy megtanuljam.Sikerül? Nem hiszem,de akkor Dan kinyír.
-Ariana keresnek - futott oda hozzám egy nő.
-Kicsoda? - kérdeztem,de akkor belépett Ő. -Öm.. szia!
-Szia - mosolygott rám a gyönyörű kék szemű.
-Mit akarsz? - kérdeztem.
-Megkérdezni,hogy van-e kedved velem eljönni valahova? - kérdezte Louis.
-Hát hétvégén vesszük fel a Sam&Cat új részét így maximum a jövőhét hétfő a jó - magyaráztam el.
-Okés akkor hétfőn a Starbucksban találkozunk három kor - mondta és megpuszilta az arcom.
-Oké - mondtam elpirulva.
És elment.Nette csak előttem ugrált kiabálva,hogy "Louis Tomlinsonnal randizok" és én is vele együtt ugráltam.Olyan bolondok vagyunk,de így jó.Amikor mindketten befejeztük újra leültünk és tanultunk néha-néha felnevetünk mivel eléggé vicces szövegeink vannak.Mondjuk azt,hogy Cat nem olyan eszes,de én se mondjuk.

***

Egy év elteltével még mindig Louis Tomlinsonnal járok már kerek egy éve és ma tartsuk az évfordulónkat azt mondta este jön értem,mert meglepetése van annyira kíváncsi vagyok.Egy év elteltével sok minden változott azért Louison és rajtam kívül.A Sam&Cat hivatalosan  vége csak egy évad futott le mivel eléggé összebalhéztem Nettevel ami miatt szomorú is vagyok.Az ex pasim Jay visszaakartam kapni,de nem  jött össze neki mivel mással vagyok pedig erősen küzdött ami annyit jelent,hogy fizikai erőszakkal próbált visszakapni,de Louis feljelentette és megvédett.Liz az egyedüli legjobb barátnőm aki újra kezdte Niall Horannal és most boldogan élnek amíg meg nem halnak.A zene pályafutásom a magasban szárnnyal hisz az újabb album kikerült és viszik,mint a cukrot.A nagypapám meghalt ami miatt szintén összetörtem,de a barátaim és a pasim mellettem volt így hamar kiléptem a depresszióból amiben estem és,mint mindig a rajongóim is mellettem voltak.Nagyon sokat köszönhettek mindenkinek akik mellettem álltak.
Egy szóval az életem teljesen felfordult jó és rossz irányban egy irányt azt hiszem ezek az éveim voltak a legjobbak.
Az álom mindig valóra válik csak tény érte!
The End

Blog vége: 2014.08.26.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fhúú basszus olvastam a soraid bekönnyeztem.:')
    Igen ez a kis csavar már bennem volt,hogy legyen egy kis meglepetés. Bár igazából amikor kezdtem írni ilyen tiszta 1D fanatikus korszakom volt aztán változtam és minden változott. Nem vagyok Directioner! Így változott a blog is hisz életem első blogspot blogja ez a kicsike volt. Szóval nagyon az elején én se hittem volna,hogy ez lesz pont ezt fogom megírni. De így alakult ez a kórház meg se fordult a fejemben hisz szinte mindegyik blog valahogy így végződik aztán én különc akartam lenni és már egy kis Arianator csoportnak ígértem Ariana felbukkanását meg az utolsó rész végénél is ott volt Ariana neve. Szóval kiakartam tűnni egy teljesen más befejező résszel zárni az egész korszakot.
    A poénjaimon én is mindig mosolyogtam amiket beleszőttem hát igen én kis ilyen poén zsák vagyok,de egyedi poénjaim vannak. Az fix,hogy ezt a blogot leutánozni senki nem tudná.
    Jó,hogy szóban hoztad Louist hisz elején Harryvel csókolózott és vele is akartam összehozni,de aztán rájöttem,hogy minden történetben Harryvel jön össze a főhős így megint kavartam egy kicsit. A főszereplő barátnőjét meg hirtelen ötletből hoztam össze Niallel,mert hát nem tudom Ő volt szimpibb nekem.
    Utálom a love storykat így lett ilyen amilyen.
    Írhattál volna komit,mert ezt így tök furi,hogy pont a végén ír nekem kommentett egy elég meghatót és pont olyan akiről nem is tudtam. De jó érzés,mer mindig láttam,hogy egy-egy bejegyzést 50nél többen olvastak és már az megtisztelő volt.:)
    Köszönöm a kommentet ezt a meghatót.:)) Remélem bekukkantasz a többi blogban és Őt talizunk nyugi mindenhol ott vannak a poénjaim egyik blogból se hagyom ki.:D

    U.i.: Még szeretnék egy záró videót csinálni,de nem tudom mikor kerül sorrá így azt is várhatod.:)) Még egyszer köszönöm:))<3

    VálaszTörlés